Aquests dies hem donat la benvinguda a tres persones: dues d'elles són dos alumnes germans i l'altre és el practicant, en Josep, que ha vengut de la universitat per observar les múltiples activtats que feim dins l'aula. A tots els hem rebut amb els braços oberts i amb moltes ganes.
Xerrant d'incorporacions dir que aquest trimestre hem començat a treballar la lectura a castellà per després fer una mica de comprensió del que hem llegit, per tant no oblidam la conversa, que era l'objectiu del primer trimestre, ja en el darrer, intentarem fer algún escrit, però principalment reforçar els dos anteriors per passar amb bon nivell a segon:
- Bona expressió oral.
- Lesctura i comprensió en castellà.
A matemàtiques les coses es van complicant, hem començat les sumes i restes de dues xifres tant a dalt com a baix, molt important no oblidar que començam les operacions per les unitats, és a dir, per la dreta, mentre a la vegada coneixem com s'escriuen els números, aquesta setmana que ve començarem els 60. A l'hora de la resolució de problemes, els pasos que noltros seguim són:
1. Primera lectura del text per familiaritzar-nos.
2. El tornam a llegir i subrallam la informació que ens dona.
3. Col·locam els números que anteriorment hem subrallat.
4. Pensam, amb la informaió, si farem una suma o una resta.
Amb l'altre llengua, català, tenim penjades a la classe les normes ortogràfiques que hem vist fins ara, les saben molt bé, ara falta agafar l'hàbit de repassar el text que hem escrit abans d'entregar-lo i corregir si hi ha alguna errada. Demanau-los-hi quines normes són?
I a medi, ja acabam amb el projecte dels oficis i sembla que arribam als objectius marcats.
Mira qué bé, estam ben informats! Molts de canvis, però segur que disfruten amb tantes novetats! Veig que van avançant bé, i sobretot contents. Què és de gratificant veure tot el que van aprenent !
ResponEliminaTot un detall pensar en els infants durant el teu viatge, el vas fer ben contents!!
Inevitable no pensar amb ells!
Elimina