dilluns, 11 de febrer del 2013

Després de les disfresses

Hola nins i nines! Com estau?
Ara feia molt de temps que no escrivia al nostre blog, però per res del món vull que penseu que m'he oblidat de voltros, vos tenc present i no hi ha dia que passi  que almanco no pensi una vegada amb vosaltres. Vos enyor molt.
La setmana passada vaig pensar a veure com durieu les disfresses, la veritat he vist que molt bé, m'han fet arribar algunes fotografies del Soldadet de plom i la seva Ballerina que demostra que vareu fer una feinada, estic molt contenta.
Com heu començat aquest trimestre? Com duis les restes duent?Heu de fer feina, eh? Que de la feina surt el profit, ja ho sabeu;)
Nines, nins i pares, què vos pareix si tornam a organitzar una quedada? La darrera vegada no sé si se va xerrar d'anar al puig de Sta Magdalena a Inca a fer una paella, me pareix molt bona idea però també pot ser feina i per jo basta que quedem per berenar i passar una estona amb voltros que ja seré feliç. Què vos agradaria fer nines i nins? A veure si vos animau i escriviu alguna coseta.
Tenc ganes de veure-vos.
Una besada ben forta.

7 comentaris:

  1. Hola Marga, som en Vicenç.
    Jo també t'enyor molt.
    Avui hem començat a fer multiplicacions.
    Jo m'estim mes paella.
    Una besada t'estim molt.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Vicenç! Com estàs? Me va fer molta il·lusió el teu comentari.
      I com te van les taules? Per quina anau?
      Ido a jo ja me pareix una bona idea una paella, ara només hem de posar dia, que li podries dir a sa mamà a veure com ho tenen pel cap de setmana 16-17 de març.
      Tenc moltes ganes de veure'us.
      Una besada ben forta!

      Elimina
    2. Hola Marga! Ja hem estudiat la taula del 2 i del 5. Mho pas molt be estudiant les taules.
      Un dia ens podras venir a veure a l'escola? T'estim molt i t'enyor ! Dues besades.
      Vicenç.

      Ah! Sa mamà diu que mirarem quina data ens pot anar bé a tots.

      Elimina
  2. Hola Marga, som en Pau .Per ses disfresses ens varem divertir molt pero feia molt de fred.
    A l'escola me va be.Les restes duent ja me surten i ara començsm a multiplicar.
    Jo també t'enyor molt i esper veure't prest. Lo d'anar al puig de Santa Magdalena ens pareix bona idea.Si hi ha paella bé i si dinam d'una altre cosa també va bé.A jo m'es igual.
    Una besada molt grossa i que te vagi molt bé a l'escola.
    Adeu!!! Fins aviat!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hooolaaa Pau!!! Quina alegria rebre el teu comentari! No m'ho esperava!
      Com estàs? Ja dominam les taules? Amb quina estau ara? Noltros també estam amb les multiplicacions.
      A veure si pel març ens podem reunir tots, o la majoria, i anam fins al puig. Ens podríem organitzar i repartir el què ha de dur cada família, què vos pareix?
      Mos veim aviat i també esper que per l'escola te vagi molt molt bé.
      Una besada ben forta.

      Elimina
  3. Hola Marga!
    Som na Marina i m'encanta la idea de fer una excursió junts. a mi també m'agrada la paella, però m'és igual el que hagi per dinar o berenar, el més important és que ens trobem amb tu.
    Enguany a l'escola m'he disfressat de pirata, perquè anàvem de personatges i cultures de tot el món. Ja has vist que a plaça anàrem de soldadets de plom i de ballarines, me va agradar molt i vàrem sopar d'una torradeta ben bona!
    Així que una besada ben forta i moltes abraçades, t'estim molt!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Marina, el dia va ser complet amb el teu comentari. Me va alegrar molt que m'escriguessis per a contar com te va.
      No ho sabia que vessiu anat de pirates a l'escola, m'haureu d'explicar el lema d'aquest any! La idea del Soldadet de plom i la seva ballerina la vaig trobar molt original. La representació que féreu davant la plaça me va encantar!! És que algú me va passar un vídeo d'aquest moment;)
      Esper veure't aviat. Que vagi molt bé a l'escola.
      Una besada ben forta!

      Elimina