dijous, 1 de novembre del 2012

Post-excursió

Hola a tothom, ja vos heu recuperat?
Primer de tot donar les gràcies a tots aquells pares, nines i nins que venguereu a l'excursió perquè fereu un diumenge inoblidable i no només pel fred que va fer, ja m'enteneu ;) Me va encantar fer el passeig amb vosaltres, els dibuixos que me regalareu i és que sou un grup molt especial amb el qual vaig connectar molt bé i això encara ha fet més difícil la separació i adaptació per un altre vent, almanco per a jo.
Així i tot també vaig tenir present a tots aquells que per un motiu o un altre no pogueren venir: Catalina Neus, Hassan, M. Magdalena, Sebastià, Ivo, Zoe, Salma, Iman, Antònia M. i Miquel Àngel; perquè m'hagués agradat veure-vos. Però a veure si organitzam una altra cosa més endavant i mos podem reunir tots.
Una abraçada ben forta per a cada un de vosaltres i esper que ens tornem a veure aviat. Una besada!

1 comentari:

  1. Hola Marga !!!

    T'acab d'enviar les fotos per mail, en podries pujar algunes !

    S'ha de repetir, eh? serem més previsors i durem més mànigues ... vaja fred !!!
    me va encantar la naturalitat dels nins, pareixia que t'havien vist dos dies abans... jaja

    Passat festes podem posar data, amb un poc de temps la majoria ens podrem organitzar ... a veure si hi serem tots !

    Una besada ben forta !

    ResponElimina